MATERIALENCOMMISSIE

MATERIALENCOMMISSIE

Algemeen

Alle materialen uitgereikt door de materialencommissie zijn en blijven eigendom van de club. Materialen worden in bruikleen ter beschikking gesteld.

Wat doet de materialencommissie?
De materialencommissie is verantwoordelijk voor de inkoop, uitgifte en onderhoud van alle wedstrijd- en trainingsmaterialen zoals ballen, pylonen, trainingspakken, wedstrijdtenues etc.
De materiaalcommissie bestaat uit Harry Schenau en Pim van der Vorst.
Aanvraag voor trainingsmateriaal, wedstrijdmateriaal,  te repareren, vervangen of extra materiaal gaat voortaan via Harry Schenau. Harry is te bereiken via email hschenau@ziggo.nl of telefonisch op nummer 06-46597171

Check/Inleverdag
Aan het eind van het seizoen (mei/juni) moeten alle materialen worden gecheckt dan wel ingeleverd.
Deze check/inleverdag zal van te voren worden aangekondigd op de website. Kan de leider van een team niet aanwezig zijn, dan dit graag tijdig melden bij de materialencommissie. Meldt de leider van een team zich niet af, dan kan het materiaal niet tijdig gecheckt, gerepareerd dan wel vervangen worden. Houdt hier dus rekening mee!!!

Ophaaldag
De leiders van een team worden voor de start van het nieuwe seizoen opgeroepen om de materialen op te halen. De ophaaldag zal van te voren worden aangekondigd op de website. Kan men niet aanwezig zijn, dan dit graag tijdig melden bij de materialencommissie


Aanvraag materiaal

Mocht een trainer, een speler of iemand uit het team een vraag, verzoek of klacht hebben over materiaal, dan kan hij/zij dit aan geven bij de materialencommissie.


Alvast hartelijk dank voor ieders medewerking.

Harry Schenau
Pim van der Vorst



 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!